Forum Kluczbork.pl
24.04.14 01:23:04 *
Witamy, Gość. Zaloguj się, lub zarejestruj proszę.

Zaloguj się podając nazwę użytkownika, hasło i długość sesji
Aktualności: SMF - Just Installed!
 
   Strona główna   Pomoc Szukaj Zaloguj się Rejestracja  
Strony: [1] 2
  Drukuj  
Autor Wątek: WWW PUP KLUCZBORK  (Przeczytany 6594 razy)
gazeciarka
Newbie
*
wiadomości: 5


Zobacz profil
« : 18.05.06 10:18:07 »

Tak się w moim życiu poukładało że przyszło mi się zarejestrować jako bezrobotna i .... rozwaliło mnie że w Kluczborskim Powiatowym Urzędzie Pracy nie ma kserokopiarki żeby bezrobotnemu skserować niezbędne do rejestracji dokumenty !!! :oops:  czyżby był to aż tak wielki koszt ?? ...a może po prostu łatwiej zrzucić koszt tej operacji i czas na szukanie odpowiedniego punktu usługowego na bezrobotnego - w końcu usługi kosztują a bezrobotny- krezus niech buli !!!!!!!!!!

...od to tak tylko niedużo dla poprawienia humorków
... cóż jak znam życie to kserokopiarek stoi tam kilka i pewnie wieleeeeeeee się przez nie przewija różnych nie koniecznie służbowych kopii ale dla bezrobotnych to nie ma .... ale cóż przecież panie z urzedu też muszą rozwijać swoje kwalifikacje i muszą mieć gdzie kserować notatki z np studiów ( w końcu ksero kosztuje, a na urzędniczej posadzie wiele się nie zarabia ....  :wink: )
Zapisane
Gazebo
Gość
« Odpowiedz #1 : 18.05.06 18:15:02 »

Po prostu walą olewkę względem klienta...wszystko zależy od nich, nie sądzę, aby aż tak zbiednieli na tonerach, jeśliby kilku klientom skserowali coś...ot, zapyziały urząd...
Zapisane
evidence
Moderator
Newbie
*****
wiadomości: 158



Zobacz profil
« Odpowiedz #2 : 18.05.06 19:05:50 »

no jasne że zapyziały i się gazeciarko nie spodziewaj że ci pracę znajdą albo w czymś nie daj boże pomogą... marzenia ściętej głowy.
jednak co do zarobków to mają mieć podwyżki, więc mieć nadzieję że będą ciut milsi dla kliętów i zauważą że mają pracę dzięki temu że inni się zarejestrowali żeby mieć choć ubezpieczenie czy co tam się ma.
bezrobocie jest straszne (przerabiałam to) a oni nie dość że nie pomogą bezrobotnemu to jeszcze robią problemy, np ganiając od jednego biura do innego.
Zapisane

OSA jest kobietą wbrew pozorom!!
evidence
Moderator
Newbie
*****
wiadomości: 158



Zobacz profil
« Odpowiedz #3 : 21.05.06 23:32:06 »

Magdalena w nowym topicu napisała:
"Urząd Pracy,więcej tam stażystek i stażystów.hmmm pytając się ostatnio o daną oferte pracy o szczegółowe dane czym zakład się zajmuje taka np: stażystka sama nie wiedziała do końca,dała numer tel na małej karteczce i ba .. to wszystko a Ty dzwoń sobie sam i pytaj o szczegółowe dane.. porażka.. a pamiętacie panią,która zbierała podpisy od bezrobotnych >?Chyba juz tam nie pracuje na parterze,chyba ją przeniesli ha ha taka brunetka krótkie włosy a jakie miała spojrzenie spod okularów he he ....Nasz Urząd Pracy.. szkoda mówić... Pozdrawiam"
Zapisane

OSA jest kobietą wbrew pozorom!!
krecik
Gość
« Odpowiedz #4 : 21.02.07 12:15:03 »

tak sobie czytam wasze wypowiedzi i smiac mi sie chce, fakt sa niemile urzedniczki, ale nie wszystkie, poza tym nic nie wiedzie na temat tej pracy od kuchni wiec sie nie wypowiadajcie!!!nie macie pojecia na temat finansow...poza tym to samo o was bezrobotnych mozna powiedziec, rejestruja sie ale do pracy sie nie garna, byle wyludzic darmowe ubezpieczenie zdrowotne, bo nie macie pojecia ile kosztuje...a pracownik nie ma obowiazku znac czym zajmuje sie zaklad pracy, bo jak pracodawca daje oferte to podaje adres ewentuanie z kim sie trzeba skontaktowac...wiec co tu duzo dyskutowac!

p.s. znam to z autopsji
Zapisane
Kyo
Newbie
*
wiadomości: 15


Zobacz profil
« Odpowiedz #5 : 13.04.07 09:43:50 »

mi sie podoba ze w UP siedza młodzi Uśmiech mozna normalnie z nimi porozmawiac.
no i denerwowac nie mozna pani w ciazy Język

Hm ale jakos nie widuje tam jednej dziewczyny (pierwsze pietro), dajmy na to 170 wzrostu krotkie wlosy do ramion, taka pocieszna zawsze byla xD

A prace przez urzad znajdziecie bez obaw!
Po szkole sredniej, i policealnej (technik informatyk) i znajomoscia plynna dwoch jezykow. Dziewczyny z dolu daly mi oferte stazu jako rzeznik, myslalem ze padne ze smiechu. Ale po krotkiej wymianie zdań i troszku smiechu bylo ok. sie nie bojcie odmawiac bezsensownych ofert.

Obecnie robie za grafika i jest cacy! Język
Zapisane
Agnieszqq
Global Moderator
Newbie
*****
wiadomości: 55



Zobacz profil
« Odpowiedz #6 : 29.04.07 23:49:13 »

to niektórzy teraz będa mieli ganiania. urząd przenoszą za Urzędem Skarbowym cudownie Uśmiech od 1 maja
Zapisane

Czasami mówimy prawdę, bo tylko prawdę mamy do zaoferowania.
Magdalena
Newbie
*
wiadomości: 5


Zobacz profil
« Odpowiedz #7 : 13.07.07 18:23:24 »

tak sobie czytam wasze wypowiedzi i smiac mi sie chce, fakt sa niemile urzedniczki, ale nie wszystkie, poza tym nic nie wiedzie na temat tej pracy od kuchni wiec sie nie wypowiadajcie!!!nie macie pojecia na temat finansow...poza tym to samo o was bezrobotnych mozna powiedziec, rejestruja sie ale do pracy sie nie garna, byle wyludzic darmowe ubezpieczenie zdrowotne, bo nie macie pojecia ile kosztuje...a pracownik nie ma obowiazku znac czym zajmuje sie zaklad pracy, bo jak pracodawca daje oferte to podaje adres ewentuanie z kim sie trzeba skontaktowac...wiec co tu duzo dyskutowac!

p.s. znam to z autopsji


To samo o nas BEZROBOTNYCH Co?? wiesz nie mozesz tak pisac ze ktos nie garnie sie do roboty.Nie chce od nikogo wyludzic darmowego ubezpieczenia zdrowotnego.Chodzi mi przede wszystkim stosunek miedzy taka stazystka a osoba ktora szuka pracy ! Siedza nadete przy komputerach i co trzecia zgrywa wielka CWANIARE.
Mialam kiedys taki przypadek dosc ciekawy,bylam bez pracy ale uczylam sie wieczorowo,wczesniej to zglosilam iz nie moge podjac pracy trzy zmianowej.Ale nasze panie stazystki chyba z 5 razy wydzwanialy do mnie ze maja dla mnie prace,co dzien to chyba inna wydzwaniala czy One nie notuja ze ktos odmawia ha i jeszcze do tego samego zakladu pracy ,ja np; zrazilam sie do tej instytucji bardzo i wole szukac pracy na wlasna reke,i szukalam i znalazlam i zaden urzad nie byl mi potrzebny....a te wszystkie nadete kobiety niech .........................!!!!!!!!!!!!
Zapisane
130785
Gość
« Odpowiedz #8 : 23.07.07 15:27:02 »

jak to wszystko czytam to mi sie flaki przewracaja... Szok
ludzie co wy piszecie,ze stazystki,ze damy siedza zadufane i nie pomagaja w niczym?Co??!!!!
jesli szukasz pracy to jej szukaj a nie czekaj az pani stazystka czy kilkuletni juz pracownik przyniesie Ci gotowa oferte pracy razem z filizanka herbaty(to nie lukas bank;))jak w reklamie;UP to urzad publiczny a nie dom publiczny-agencja w której s\zybkie oferty pracy za 600zl walaja sie po podlodze,wiadomo ze w Klb nie ma wielu miejsc pracy,ale troche szacunku do jednostek publicznych Mrugnięcie
wiecie co a moze za duzo naogladaliscie sie o naszych partyjnych na stolkach-duck's of duck donald(kaczor the 2nd,giercio,rydzio&company) nie wierzcie w obietnice,kazdy zaczyna od samego siebie a nie na odwrot tak jak LiS;)
gdzie Ci ambitni, mlodzi polacy?
chyba wszyscy wyjechali juz za granicę.............szkoda
Zapisane
evidence
Moderator
Newbie
*****
wiadomości: 158



Zobacz profil
« Odpowiedz #9 : 23.07.07 22:14:33 »

"jesli szukasz pracy to jej szukaj a nie czekaj az pani stazystka czy kilkuletni juz pracownik przyniesie Ci gotowa oferte pracy razem z filizanka herbaty"

z tego co wiem to te (d)pup-y utrzymują się z moich podatków. rejestrują bezrobotnych i ganiają w te i nazat bo jakaś "oferta" gdzieś wyskoczyła. najczęściej w sławetnych dylakach. nie ważne że ktoś jest na przykład dojezdny. nie zwracają kasy za to że ktoś np z wyższym wykształceniem musiał wydać 8 zł żeby z sercem w gardle dotrzeć przed szanowne oblicze i usłyszeć że panna się pomyliła (albo czytać nie umie) a ogłoszenie było dla kogoś ze średnim...

te (d) pup-y powinny być wynagradzane chociaż w części prowizyjnie. np 900 zł brutto + jakaś kwota od ilości znalezionych ofert pracy. nie mówię tu o wysyłaniu na siłę do dylak - bo jak nie to skreślimy na 3 m-ce.... tak potrafią w kluczborku w urzędzie powiedzieć. Dobrze tym paniusiom że teraz muszą tak daleko ganiać. przynajmniej nie straszą na rynku ha ha ha ha
 
dzisiaj coraz więcej jest ofert pracy. jak ktoś dobrze poszuka to coś dla siebie znajdzie. tylko nie oczekujmy że od razu dostaniemy 2.000 brutto. mnie się udało w 5 swojej pracy. tylko że ta praca jest w Opolu. może to jest myśl, żeby opuścić kluczborki/byczyny/wołczyny itd - poszukać czegoś w większym mieście? a panie z pup niech mają coraz mniej klientów i niech w końcu zaczną o nich dbać bo będą się bały że któregoś dnia dla nich może zabraknąć "zajęcia"
Zapisane

OSA jest kobietą wbrew pozorom!!
piotreek
Newbie
*
wiadomości: 25


Zobacz profil
« Odpowiedz #10 : 24.07.07 21:01:56 »

a ja wam powiem, że panie w pup są bardzo miłe i kompetentne.

Pozdrawiam
Zapisane
bernard75
Newbie
*
wiadomości: 11


Zobacz profil
« Odpowiedz #11 : 30.07.07 09:10:57 »

Hm, patrząc od strony peternta...
Ludzie piszący tutaj mają dużo racji. Stażysta w dzisiejszych czasach jest po prostu tanim mięsem armatnio - roboczym. Dokładnie. Całe szczęście za przepracowany miesiąc mają 2 dni urlopu, bo te 470-490 zł miesięcznie, za pełnoetatowe siedzenie za biurkiem i wykonywanie pracy odpowiedzialnej na równi z pracownikiem z kilkuletnim stażem i doświadczeniem z pewnością nie jest mnocno budujące.[/b]
Zastanawiam się czy kierownictwo lub osoby decydujące kto i za ile ma pracować na stażu były kiedyś bezrobotne. No... przyznać się proszę...
Zapisane
Kyo
Newbie
*
wiadomości: 15


Zobacz profil
« Odpowiedz #12 : 26.02.10 11:15:05 »

mam tą przyjemnosc rzadko zaglądać na strone internetowa Urzędy Pracy w Kluczborku.

Ale gdy juz musze lub chce zerknac, to podnosi mi sie cisnienie i chetnie bym ich wymordował.
Przeniesli sie kolo mechanika z miasta, ok, wybudowali budynek, ok.
Ale strone to im chyba robił jakiś kompltny idiota.

10 letnie dziecko w tej chwili zrobi lepsze www nizeli urzedu pracy.
Pomijajac szablony wordpressa itp.

Ludzi litosci. Jzeli ktos to czyta to niech ktos z tym cos zrobi.

A jaki wasze odczucia?

http://www.pupklb.one.pl/


Zapisane
Agnieszqq
Global Moderator
Newbie
*****
wiadomości: 55



Zobacz profil
« Odpowiedz #13 : 26.02.10 11:52:57 »

Hehe nie martw się nie tylko tobie się ciśnienie podnosi, z każdą zmianą wizerunku strony jest jeszcze tragiczniej. A ten obrazek Panoramy Kluczborka jest już tak zmaltretowany  w paintcie że szkoda gadać./
Zapisane

Czasami mówimy prawdę, bo tylko prawdę mamy do zaoferowania.
micamic
Newbie
*
wiadomości: 343


I znowu niecelne trafienie...


Zobacz profil
« Odpowiedz #14 : 26.02.10 15:10:20 »

Faktycznie, stronę im chyba jakiś bezrobotny robił, który pewnie dłuuugo pozostanie bezrobotny. Nawet wyśrodkowania nie zrobili. Wstyd.
Zapisane

Ludzie potykają się nie o góry lecz o bobrowiska.
Strony: [1] 2
  Drukuj  
 
Skocz do:  

Działa na MySQL Działa na PHP Powered by SMF 1.1.15 | SMF © 2006, Simple Machines Prawidłowy XHTML 1.0! Prawidłowy CSS!